Festival de les Cultures

L’Oficina Internacional del Campus Gandia organitza anualment el “Festival de les Cultures”, un esdeveniment en el qual els estudiants internacionals que visiten aquest curs el Campus participen en una sèrie de tallers, activitats, música i degustacions per a donar a conéixer les seues respectives cultures.

El Festival de les Cultures 2023 es va celebrar el dijous 11 de maig en l’àgora del Campus.

Activitat

La Biblioteca Campus Gandia CRAI ha participat enguany amb el Festival en l’organització d’una activitat dedicada a la lectura en algunes de les diferents llengües que es parlen aquest curs acadèmic al Campus. L’objectiu era conéixer la riquesa idiomàtica, la seua pronunciació, vocalització i la diferent musicalitat de cada idioma.

L’activitat ha consistit en la lectura d’un relat de ciència-ficció, el qual ha sigut llegit pels següents alumnes en els seus diferents idiomes:

Lectors/es

Esmeray Coskunkal
Alicia Vicens

EL SENTINELLA, de Arthur C. Clarke

La lectura triada ha sigut “El Sentinella”, un relat clàssic de la Ciència-ficció, publicat per Arthur C. Clarke en 1951, relat que va inspirar i va donar origen posteriorment a la famosa novel·la i pel·lícula “2001: una odissea en l’espai”, ja que es va utilitzar com a base del guió que van realitzar en col·laboració Stanley Kubrick amb el mateix Arthur C. Clarke

L’elecció d’aquest títol pretén continuar les diferents activitats realitzades aquest curs per la Biblioteca Campus Gandia CRAI al voltant de la col·lecció de Ciència-ficció: organització de materials, exposicions, activitats del Dia del Llibre 2023.

Consulta les activitats al voltant de la col·lecció de Ciència-ficció

Pensen en una tal civilització, molt llunyana en el temps, quan la Creació era encara tèbia, propietària d’un univers tan jove que la vida havia sorgit tan sols en una ínfima part de mons. La soledat d’aquell món és una cosa impossible d’imaginar, la soledat dels déus que miren a través de l’infinit i no troben a ningú amb qui compartir els seus pensaments.

Arthur C. Clarke, El Sentinella

Vídeo narració
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Audio relat
Obres d’Arthur C. Clarke