Introducció

La Biblioteca Campus Gandia CRAI col·labora un any més amb les activitats al voltant del 11F, Dia internacional de la dona i la xiqueta en la ciència, que realitza el Campus Gandia.

Enguany la Biblioteca vol donar visibilitat a la producció científica de les dones investigadores adscrites a l’Escola Politécnica Superior de Gandia i/o a l’IGIC, Institut d’Investigació per a la Gestió Integrada de Zones Costaneres. Totes son dones que dediquen una part important del seu treball a la investigació en àrees tan diferents com Comunicacions, Química, Comunicació Audiovisual, Economia, o Enginyeria entre moltes altres.

Producció científica

A continuació es mostra una relació de les dones investigadores del Campus adscrites a un departament i/o a l’institut d’investigació IGIC.

De cadascuna de les dones investigadores es pot consultar per una banda la seua producció tant docent com investigadora, ja que clicant al seu nom s’enllaça amb la fitxa personal UPV; però també s’ha volgut destacar al link “+info” la tasca de divulgació científica que realitzen i que queda recollida al blog UPV Gandia Ciencia.

La producció científica de les investigadores inclou una tipologia documental diversa: des d’articles de revistes científiques, publicacions a congressos, llibres o per exemple tesis dirigides; però també es poden consultar els contractes i projectes d’investigació rebuts, premis i fins i tot patents.

Tota la producció científica de la comunitat UPV es troba dipositada al repositori institucional, Riunet, el qual està gestionat pel servei de Biblioteca i Documentació Científica UPV.

RiuNet permet dipositar objectes digitals de forma directa i senzilla, ofereix accés segur i permanent als documents, assegura la qualitat del contingut i garanteix la perdurabilitat del contingut. Més informació a la biblioguia de Ciència Oberta.