Us donem la benvinguda a tot l’alumnat, tant als que aquest any comenceu un grau/màster com als antics alumnes.

Des de la Biblioteca Campus Gandia CRAI comencem el curs 2024-2025 amb novetats que us volem explicar a continuació, a més d’una breu presentació amb els imprescindibles de la biblioteca per començar amb bon peu aquest curs.

Nous ordinadors portàtils HP

Aquest curs 24-25 tenim un nou model d’ordinador portàtil Windows disponible per al prèstec, un model més potent i amb més prestacions: Ordenador portátil HP Probook 450 G8.

Recordeu que per a fer ús d’aquest servei cal seguir els següents passos:

1. Emplenar el formulari d’alta en el servei de préstec de portàtils. Només has de fer-ho una vegada per curs acadèmic.
  2. Cercar en Polibuscador el model de portàtil que t’interessa, identifica’t i reserva-ho. Consulta els models.
  3. Quan la teua reserva estiga preparada, t’enviarem un email perquè vingues a arreplegar el teu portàtil. També pots consultar-ho en La meua Biblioteca.

Més informació: Préstec de portàtils

Biblioguies per matèria

Les BiblioGuies milloren el seu disseny i accessibilitat amb una nova plataforma en la qual s’han reorganitzat i creat noves guies, a més s’han actualitzat continguts.

Les BiblioGuies s’han organitzat en 5 categories:

• Suport a la investigació i la publicació: guies de suport a l’avaluació de l’activitat investigadora, la publicació, l’accés obert, etc.
  • Suport a l’estudi: guies sobre les competències bàsiques per a l’elaboració de treballs acadèmics
  • Col·leccions: guies sobre col·leccions de les biblioteques UPV com a col·leccions d’oci, idiomes, llibres electrònics o patents.
  • Guies d’ajuda de recursos: guies sobre l’ús de recursos electrònics.
  • Guies per matèria: guies temàtiques relacionades amb titulacions o amb temes més específics.

Aquest contingut s’anirà ampliant pròximament amb noves BiblioGuies relacionades amb la docència i investigació de la UPV, i recursos de la col·lecció electrònica.

De moment us deixem amb algunes en les que ha participat la Biblioteca Campus Gandia CRAI relacionades amb les titulacions del Campus:

Reserva de cabines

En les properes setmanes es posarà en marxa un nou sistema de reserves i préstec de Cabines d’estudi en grup a través de l’app MiUPV.

Les condicions daccés i normes dús seran les mateixes que sempre, però es millora sobretot la visualització de la disponibilitat.

Us mantindrem informats!

Presentació Biblioteca Campus Gandia CRAI

A la presentació que podeu veure a continuació teniu tota la informació bàsica que necessiteu sobre els espais, serveis i recursos que us ofereix la Biblioteca, a més dels enllaços ràpids que s’ofereixen des de la nostra web.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept