2024 la Biblioteca Campus Gandia CRAI en xifres
Vos presentem la infografia anual “Bibcraigandia 2024: la Biblioteca Campus Gandia CRAI en xifres” on es recullen les dades destacades de l’actividad de la biblioteca durant l’any 2024.
També s’hi ha inclòs una recopilació de les millores realitzades en relació als espais, col·leccions i serveis.
Dades a destacar
Amb relació a horaris i obertura, la Biblioteca ha estat oberta un total de 288 dies el 2024 incloent-hi caps de setmana i festius, tramitant-se un total de 1207 autoritzacions d’accés per a usuaris externs.
Les visites i accessos s’han incrementat lleugerament un 3’93 % respecte a l’any anterior, sent el mes de desembre el mes que ha tingut un major augment de visitants.
Sobre el servei de préstec, la novetat principal és el nou sistema de reserva i accés a les cabines amb l’app MiUPV.
Les sessions de formació a usuaris que realitzem als graus i màsters del Campus han augmentat fins a 26 sessions amb un total de 752 participants, un 46% més que l’any anterior.
La resta de dades destacades es poden veure a la infografia següent, i també es poden consultar les infografies anteriors en Riunet.
Millores realitzades
-
- En espais
Aquest any s’han realitzat importants millores a les instal·lacions entre d’altres la configuració de panys SALTO a les cabines i altres espais per facilitar la implantació del sistema de reserva de cabines per l’app MiUPV.
A nivell d’obres s’ha finalitzat el canvi de totes les lluminàries a LED, a més de la important obra als banys per a persones amb discapacitat.
S’ha millorat l’espai expositiu del vestíbul, amb l’adquisició de nous elements com a marcs penjants i peanyes.
-
- En col·leccions
L’any 2024 s’han realitzat diferents seleccions temàtiques destacant les relacionades amb la salut mental.
S’ha col·laborat amb el podcast UPV “Magobio”, per la qual cosa hem recopilat les recomanacions de cada capítol a més de destacar títols relacionats disponibles a la nostra col·lecció.
També, i juntament amb la Biblioteca d’Informàtica es va realitzar una col·lecció a Polibuscador dedicada a “Salut mental i benestar integral”.
S’ha reorganitzat la col·lecció a les diferents plantes de la Biblioteca aprofitant la creació dels nous armaris dedicats a l’aprenentatge d’idiomes
-
- En serveis
Com a novetats principals als serveis destaquen:
- la nova web que estrenem al març,
- les noves biblioguies que n’han millorat el disseny i l’accessibilitat, a més de la seva reorganització i actualització de continguts.
- El nou sistema de reserva de cabines a través de l’app MiUPV

Activitats realitzades
Pel que fa a les activitats, a més de les realitzades al voltant del Dia del Llibre, es destaquen la participació a la Fira de Serveis del Campus, però sobretot, la celebració del Dia de la Biblioteca amb una gran participació del Campus.
Deixeu un comentari